tisdag 30 december 2008

He's a bad boy

Blev en väldigt seg kväll igår. Satt och läste igenom gamla inlägg från min gamla blogg. Det har gått så himla fort alltihop! Jag hinner verkligen inte med. Både bra samt mindre bra saker har hänt detta år och jag har utvecklats som person gällande vissa saker. Det känns faktiskt riktigt bra!
Därför väntar jag spänt på det nya året som förhoppningsvis kommer innehålla mer och framförallt så väntar studenten bakom hörnet.

Tiden flyger fram och jag kan inte riktigt inse att jag har ett halvår kvar av skolan! Som jag läste i ett inlägg igår då jag hade skrivit att det var 1 ½ år kvar av skolan och jag tyckte det var en evighet tills jag skulle ta studenten. Men nu står jag här, ett år senare och ser ljuset närma sig med stormsteg. Känns otroooooligt skönt men samtidigt lite skrämmande eftersom jag inte vet vad jag ska göra efter.

Aja, ska i alla fall färga håret idag och försöka ta mig in till stan för att köpa lite små saker tills morgondagen. Förövrigt har våra planer spruckit inför nyår och det ser inte ut som det var tänkt. Har ingen aning om vad som ska ske imorgon vilket känns lite stressande.

Men jag & Jimmy ska troligtvis äta nyårs middag här hemma imorgon vilket även min syster och hennes pojkvän ska göra. Blir som en parmiddag! Ha ha.. God mat ska i alla fall serveras och det ser jag verkligen framemot!

Inga kommentarer: