måndag 1 december 2008

100:e inlägget

Oj, detta blir mitt 100 inlägg här på blogspot! Nästan så att man måste fira... nää, skäm o sido..

Har hållt i idrott nu, för sista gången! Vilken lättnad för dessa barn var verkligen inte lätta. Tråkigt att just jag som inte är van vid sådant där fick en sån grupp.. men jag är ju där för att lära mig. Nu väntas bara det jobbigaste - att utvärdera och reflektera!

Ska snart bege mig mot skolan trots att jag inte har lektion fören 14;00. Men saker måste göras för att slippa få sämst betyg.. jag och joss måste ta tag i vårt projektarbete och det är lika att starta nu. Skönt att det är varmt ute idag för en gångs skull så jag slipper lida pga kylan när jag går till och från skolan. Slutar 17 idag, känns surt, men ändå helt ok. Varmkök är jäkligt kul faktskt och oftast får vi sluta tidigare! Ikväll är det träning, tror jag. Man vet ju aldrig, men hoppas på det! Känner att jag måste röra på mig samt ha ett tidsfördriv..


Inga kommentarer: