söndag 30 november 2008

Första advent.

1 advent, redan? Imorgon får jag öppna första luckan i min chockladkalender, sug på deni. Man blir aldrig för gammal för sånt! Jag sket i att gå på skyltsöndagen kände att jag inte orkade och det är nog inte lika speciellt som det var när man var mindre.

Istället har jag suttit i mitt rum i princip hela dagen. Utom då jag var nere & kolla film och åt en JÄVLIGT god middag! Mamma kan verkligen sin sak. Jag undrar vem som fått hennes matkunskaper egentligen för varken jag eller mina systrar är några hejjare i köket, snarare tvärtom.

Känns som att jag måste göra lite skolarbete men lusten finns som vanligt inte där när det väl gäller! Måste planera inför min sista idrottlektion imorgon med 6:orna och det kommer kännas som en befrielse när det är klart för då är hela lpl-lek&idrott kursen klar! Sweet. Nog för att det har varit en av det lättaste kurserna samt roligaste men skönt att den är över i alla fall. Man börjar ju närma sig slutet med stormsteg.

Inga kommentarer: