onsdag 19 november 2008

Ikea

Ja, vart ska man börja? Har blivit så slö på senaste och orkar verkligen inte med skolan vissa dagar! Mamma och Annelie skulle till Ikea idag, så mami fråga ifall jag ville följa och jag kunde verkligen inte tacka nej. Var så jävla sugen på att kika i den nya gallerian på gränsen mellan finland och swe. Kände mig dock rätt bad och fick dåligt samvete för att jag ej var i skolan. Var smart även och glömde mobilen, så alla ni som försökt få tag i mig. Jag är inte död!

Vi traska runt på ikea i flera timmar kändes det som. Varken Mamma eller Annelie hade väl tänkt köpa så mycket men såklart kunde dem ju inte hålla sig. Fick lite saker till mitt rum som jag får i julklapp som mamma slagit in så jag får mer paket! Sen gick vi till lite olika affärer.. har dock inga pengar så har inte blivit ett skvatt för mig idag. SURT!!

Vi for till den nya gallerian och jääääävlar vad snyggt det var och hur många BRA affärer som helst! Gina och h&m där slår luleås ganska rejääält. Mycket större sortiment och hur mycket fina kläder som helst! Jag blev hur kär som helst i en massa saker och jag blev så jävla förbannad för att jag inte hade nå pengar och mamma vägra öppna plånkan. Den enda nackdelen med att vara 18 är att mamma stödjer mig inte lika mycket med pengar.

Sen blev jag också kär i ett par skit snygga pumps som fanns i en finsk klädaffär däääär! Dock dyra som attans, men jag ska ha dom och så är det!


Nåja, är hemma nu efter en hel dag i happis. Snart är det träning och ikväll väntas mys med jimmy!

1 kommentar:

Tove sa...

Är dom skorna från bianco? :) var ganska lika iaf, provade sånna när jag hade mina presentkort, men fanns ej in my size. Jätte fina är dom iaf :D