lördag 22 november 2008

Stjärnor på iiiiiiiiiis

Underhåller mig med att se Stjärnor på is. Gynning är ju för skön och helt fabolous! Seg dag förövrigt, har blivit de dem senaste lördagarna och varför vet jag inte.

Samtalade med pappa tidigare om julklappar. Det märks att jag blivit "vuxen" eller äldre kanske passar bättre eftersom jag redan vet en del julklappar jag kommer få. Tycker det suger kuk helt ärligt. Förstör ju verkligen halva nöjet. Det suger att vara vuxen. Sen får man ju även mindre och mindre julklappar. Förjävligt för sådana borstkämda ungar som mig. Fan. Och dem som säger att julklapparna inte är det som gäller på julafton tycker jag ljuger eller har jävligt fel. För all denna hysteri om julklapparna före julen bevisar ju ganska starkt hur viktig del det är. Sen om någon skulle vara intresserad av vad jag önskar mig får ni reda på det nu;

  • Pengar, pengar och en jävla massa pengar!
  • Sex and the city boxen+filmen.
  • Presentkort på valfri butik (h&m, gina, veromoda..)
  • Utlandsresa till ett varmt land. Helst.
  • Smink (jag är för snål för att köpa själv)
En väldigt tjejig och typisk önskelista. Men det är detta jag vill ha!

Inga kommentarer: