torsdag 20 november 2008

Torsdag..

Helt plötsligt torsdag och oj säger jag bara! Redan fredag och helg som kommer erbjuda en massa glitter och glamour. Jag vaknade idag rätt tidigt så jag skulle slippa stressa under morgonen. Jimmy fick ligga kvar och sova ut i alla fall. Fick skjuts till skolan av pappa och det uppskattades! Hade visst bara svenska idag, skulle egentligen gått till 5 idag men två lektioner blev inställda! Ingenting jag har emot :-)

Träffa jimmy på stan och gjorde lite ärenden... suck suck suck måste jag bara säga! Aja, köpte ett par strumpbyxor i alla fall som kommer till nytta imorgonkväll. Fint!

Måste göra lite skol arbete trots att det känns tungt som faaaaaaaaan.. vill inte och har ingen ork. Men måste man så måste man. Vill vara med J ikväll men får se ifall det blir, måste passa på nu innan han far igen på lördagkväll. Känns suuuurt som fan det med! Äh, denna dag har inte börjat bra kanske blir det annat i slutet av kvällen. :-) I'll wait and see..

Inga kommentarer: