tisdag 4 november 2008

En dag på LTU

Träningen igår var super kuuuuul! Faktiskt. Vi är på gång och det kommer bli grymt. ;)
Idag var vi på LTU. Innebar sovmorgon för min del och det tackar jag gudarna för. Gick till smedjan för att ta bussen till porsön. Typ alla treor i norrbotten var där så det var ju inte lite folk, både på bussen och där borta. Som alla andra så var jag även där bara för att få gratis mat som bestod av lite allt möjligt. Vi var ju smarta och ställde oss någorlunda tidigt i kö till en av resturangerna. Kön blev baaara längre och längre.. men mat fick vi i alla fall! Hör och häpna, jag smakade suschi!!!! Eller typ. Nåja, efter den upplevelsen drog vi oss vidare för att få gratis godis och det fick vi. Sen när vi väntat på bussjäveln hur längesomhelst så fick vi ju såklart inte plats. Så vi sprang och hann med den andra bussen som tur var, så nu sitter jag här och har sovit en stund. Utvilad och redo för nya tuffa tag - typ middagen.

Inga kommentarer: