fredag 28 november 2008

Pice of cake

Dagen har inte varit jobbig faktiskt. Eller det enda måste vart när man gick till skolan med en tung jävla väska! På idrotten fick vi som sagt klättra och jag skuttar ju upp som jenny sa! Klarade en av de svåraste väggarna men sen när jag skulle upp på den svåraste (enligt mig) kom jag bara upp till hälften för orken i armarna fanns fan inte där! Höga äventyret var pice of cake, tillochmed för jenny som är höjdrädd! Nåja, mer sånt! I love it. Hade eng som sista lektion där jag gjorde bort mitt tal. Så himla skönt att få det bortgjort! Fick gå samma långa väg med lite mindre tung väska denna gång. Ska snart käka middag eller om kanske nån timme. Blir ÄNTLIGEN mat från jv som jag tjatat om nu i ett antal veckor. Kvällen ser ut att bli lugn framför idol med Sara! :-)


hahaha, rolig syn i morse..

Inga kommentarer: