måndag 17 november 2008

Dirty Dancing

Såg på Dirty dancing igår kväll och den är lika underbart bra som alltid. Ett gammalt inspelat kasettband fick jag se på vilket visa värsta gamla nostalgi reklamerna. Vet inte riktigt hur gammalt bandet är, men från senare 90-tal är den ifrån och då kan ni ju gissa hur gamla reklamer som visades.

Hade svårt att somna eftersom jag hölls vaken av en jobbig kanske nervös känsla? Kände riktigt hur oplanerat allt kändes inför idrottspasset. Nåväl, har gjort bort det nu.. gick väl ok. Men långt ifrån mycket bra. Hade som sagt kunnat planera lite bättre och vara lite mer bestämd. Men jag är ju som jag är, lite blyg, så... men det är ju saker jag får tänka på tills nästa gång. :-)
Ska om 50 min tillbaka till pontushallen för att promenera med Linda till skolan där det väntas studentmösseprovning och en tråkig ios-lektion. Lite plugg och träning efter skolan ska hinnas med. Samt lite mys med världens bästa! =)

Inga kommentarer: