torsdag 20 november 2008

Hej, jag har tråkigt

Hur
Hur Svarar du i telefonen: Hallå
Gör du när du är kär i fel person: Aldrig varit kär i fel person.
Tycker du om gul-bil-leken: Oj, längesen man körde den. Men bra tidsfördriv på bilresor.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Inte ett endaste öre, ska du veta!
Mycket är klockan: 19:15
Många kontakter har du på msn: Efter min stor rensning så finns bara 190 kvar.
Var spenderar du en regnig dag bäst: Helst av allt inne!

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Från Jimmy "Ville bara säga att jag älskar dig mest av allt! Hoppas du sover sött och drömmer om mig!:) ha en bra dag imorn! Så ses vi imorn ;) älskar dig / din underbara jimmy!" - haha!
Ringde dig senast? Jimmy
Pussade dig senast? Jimmy
Vill du kasta en sten i huvudet på? Ingen alls, faktiskt.
Saknar du mest just nu? Farmor..
Ska du träffa imorgon? En massa söta personer!
Sov du med senast? Jimpan
Festade du med senast? En massa folk på cleo
Vem fick du senast sms av? Jimmy

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Jajjamen
Gråtit en hel natt: Nja, men inte långt ifrån...
Druckit så du spytt: Mmh
Åkt vattenskidor: Nej, men hade gärna velat :)
Åkt rullstol: Oj, nog har jag testat suttit i en i alla fall.
Gjort en bakåtkullerbytta: Jo, nemas problemas
Köpt lösgodis för över 50 kr: Haha, jaa!
Haft träningsvärk: JO!
Önskat att du var det andra könet: Nja, i så fall bara för en dag!
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Haha, nä.

Inga kommentarer: