lördag 22 november 2008

Glitter och Glamour

Oj, vart ska man börja? Kvällen igår blev lyckad och jag hade trevligt! Var hos Carro med en massa tjejer där det bjöds på lite mat, dans samt sanning och konka! + en hel del charmiga bilder ;-) Vissa börja dra vid tio för att hinna med den sista bussen till stan för att försöka komma in på cleo. Vilket då givetvis inte lyckades så bra!

Men vi andra stannade och fortsatte med att dansa och dricka! Vid halv tolv börja vi fara mot stan så jimpan och company anlände för att hämta mig och linda då. Blev ju ganska lyckat då jag märkte att jag glömde plånkan hos carro så jocke fick köra tillbaka för utan den hade jag inte klarat mig! Vi drog in på anatolia där det verkade vara lite klassmöte, mågna kända ansikten och trevligt var det. Kvällen avslutades såklart med nattmat från max och det satt gode fint i magen.

Vaknade idag hyffsat pigg och inte det minsta bakis! (thank god!) Sen har jag och jimpan bara tagit det lugnt hela dagen. Sitter nu och försöker få in lite bilder på olika sidor och sådär! Ikväll blir det lugna puckar för mer än så orkar jag inte just nu.

Kvällens outfit

Inga kommentarer: