fredag 14 november 2008

Fredag - mys.

Jag hatar detta väder! Snö blandat med regn är ingen bra kombination.. slaaaaask. :-( Hockeyn igår var väl helt ok. Maten var det bästa! Sen finns det bara en del man stör sig på något så kopiööööst. Förlåt. Men tagga ner och hur svårt är det egentligen att hålla sig till sanningen? Ha!

Jimmy kom som en räddare i nöden och hämta mig. Vi for hem till mig och mös på dock somnade vi ganska så snabbt. Skönt att ha dig hemma igen, sweety. Vaknade pigg och allert, dock inte så pigg för att fara till skolan. Jag och jimmy for och köpte skräpmat till oss + min mamma! Jimmy bjussa så det var väldigt uppskattat. Fick även skolkortet och de enskilda fotona idag! Dem funkade väl helt ok, faktiskt. Hade väntat mig ett värre resultat än det som blev.

Jimmy ville ha ett eget kort på mig så vi for till dollarstore för att köpa en ram, ha! Billigt och bra. Gjorde lite ärenden också både åt mig och åt linda. Sen var vi forbi hans mamma en sväng med. Ikväll blir det mys & idol - sweeeeeet!

1 kommentar:

josefine sa...

snygging, vad fin du blev på bilden :)