söndag 23 november 2008

Söndag.

Jimpan kom hit igår och vi slog på Johnny English filmen. Somnade väldans fort inatt, var verkligen väldigt trött. Såg även på idol reprisen imorse. Överaskade jimpan med frukost på sängen sen har vi bara myst på i princip hela dagen. :-)

Ska nog ta det lugnt ikväll, mycket på tv! Sen har jag inte hunnit se senaste oth avsnittet. Men fick höra av sara att det inte var nå bra, så känner mig inte så sugen faktiskt men eftersom jag är en trogen tittare så måste jag ju ladda ner. Måste planera inför idrotten imorgon med åk6... känner vekrligen inte att jag orkar men jag måste ju som saaaagt.

Dem är så jobbiga i den åldern. En tendens att vara riktigt gnälliga och negativa även svårt att lyssna! Och de är där jag som ledare måste styra upp och peppa dem så dem lyssnar och blir positiva! Men det är verkligen ingen lätt match, inte för mig. 1 gång kvar efter denna och det känns skönt!

Inga kommentarer: