måndag 3 november 2008

Måndag

Här sitter jag nu, en måndag, och är nyduschad men låååångt i från klar. Börjar 12;30 så lite tid har jag på mig...
Underhöll mig med att se på die hard 4 igårkväll och käkade popcorn till det. Pratade lite med Jimmy i tele också för att höra hur han har det.. slutade med att jag drömt om honom i princip hela natten! Ska väl laga palt idag på varmköket.. käääänns ganska lockande, hoppas man får provsmaka!!! Vi har fått tävlingsmusiken, finally, så nu är det hårdträning på g. Jag lääängtar. Träning redan ikväll så det ska bli kul. Jag hopppas vårat egen gjorda program tar oss till toppen som det gjorde för två år sedan! Jag har höga förväntningar på detta och ser verkligen framemot slutresultatet. Ähhh, man kanske borde göra sig klar.. hörde att det var rätt varmt ute idag.

Inga kommentarer: