onsdag 12 november 2008

Möte och Tryout

Dagen har känts ovanligt seg och jag vet inte varför. Blev glad för det betyget jag fick på min rapport i ios;en. Trodde på mycket lägre men det visa sig gått bra :-)
Ska snart ut med hunden för att sedan bege mig på hälsans! Måste gå samma väg igen.. där väntas styrelsemöte med hela föreningen. Därefter 20:00 TRY OUT! Känns inte så lovande att många kommer, men hoppas kan man ju alltid göra. Sen imorgon är det dem där jävla MR-dagarna.. lät ju bra i början när det var schemabrytande men det visa sig ändå vara jävligt jobbigt. Föreläsningar hela dagen fram till 17:00. Lockande??! Nej. Men jag och linda smiter väl i väg tidigare eftersom vi måste till hockeyn. Sen ska min älskling börja fara hemmåt redan ikväll så förhoppningsvis får se han imorgon och det underlättar dagen rejält :-)

Inga kommentarer: