söndag 30 november 2008

Inflyttningsfest!

Väldigt trevlig och skrattrik kväll igår! Inflyttningsfest hos syrran. Kom dock inte så mycket folk dit men vi som var där hade ändå jätte trevligt, tyckte då jag. Jonas stod då för underhållningen hela kvällen med diverse skämt. Och gud vad jag har fått skratta!

Jag som var yngst där kände mig äldst ändå! Ja, riktigt trevligt! Sen for vi vidare mot stan med taxi. Jag hade tur och hitta 150 spänn på marken... men generös som jag var gav jag dem till johan som betala för allas taxi! Slösa inte en endaste krona igår utan jag bara flöt med strömmen. Vi gick in en sväng på invit men det var för mycket folk där så vi drog vidare till olivers där det bjöds på mycket skratt och andra underhållande skämt i kön.

Men efter ett tags köande utan att komma någon vart gick vi till bishop, haha typ ålderdomshemmets krog! Där kände jag mig väldigt ung vilket mina systrar också kände sig. Efter det avrundades kvällen och vi gick hem i kylan! Som mina syrror sa, det här måste vi göra om! och jag kan inte mer än att hålla med :-)

outfit


Mer bilder finns på bilddagboken...

Inga kommentarer: