lördag 29 november 2008

Helt jävla tokiga.

och jag är uppe före tuppen som vanligt! kvällen spenderades med sara och vi gjorde lite allt möjligt men mest tog det lugnt framför tv;n. körde idol-spelet vilket var passande för kvällen!

överlycklig om inte annat när johan palm åkte ut! och hans galna fans, va fan är det med dem? shit. det enda killen har gjort är att sjunga covers i tv som knappt varit bra. han har ingen sångröst eller utstrålning som väger upp! fattar inte riktigt hur man kan vara så hysterisk? man skämdes riktigt när tjejen gick upp på scenen och blev helt tokig! sen läste jag att sjukpersonal var på plats för att ta hand om svimfärdiga fans efter att johan hade åkt ut. men allvarligt talat, det är ju inte så att han dog precis. aja, jag är glad att man inte har sådana galna fans, borde vara riktigt läskigt ändå. aja, robin var riktigt bra igår och jag börjar bli tveksam på vem jag hejjar på nu egentligen! nåja, blir nog glad vilket som :-)

ikväll blir det party på björx med 25+! vi får se hur det kommer sluta. men jag kan bara ana att det blir trevligt om inte trevligare än i vanliga fall?

Inga kommentarer: