lördag 8 november 2008

Storheden

Igår gick jag och sara till hemmakväll för att inköpa kvällens nödvändigheter. Vi gick till mig där vi roligt nog spelade the sims! Vi byggde den ena lyxvillan efter den andra... nostalgi på hög nivå. Vi såg på idol och jag blev så lycklig att lars åkte uuuuut! Alice och Kevin var ju tveklöst bäst igår igen. Det roliga var ändå att johan palm hade en likadan kofta som jag hade på mig, HA!

Vi satt och snacka på också om allt och lite till, riktigt mysigt. Jag fick vakna tidigt idag, syrran började hoppa på mig medan jag sov och det blev inte så uppskattat. Men som ursäkt fick hon bjussa på lunch! Jag hon och mamma for till storheden. Kollade bara runt på de ena och det andra. Köpte en liten present åt jimmy som han får när han kommer hem, sött!

Inga kommentarer: