tisdag 11 november 2008

Tisdag

Det gjorde visst ingenting att jag missade dagens första lektion eftersom läraren inte ens var där. Det var nog menat att jag skulle vara hemma! Traska iväg till skolan i sällskap med jenny, joss och linda. Inte varje dag man får sånt fint sällskap att gå med ;-) Sen har jag och joss haft möte med en tjej så nu verkar vårat projekt vara på gång på riktigt. Låter riktigt bra och hon var bara positiv till våran idé. Sen fick jag gå hem utan sällskap... buhuuu

Håller på att ladda ner oth nu så ska väl se på det om en liten stund. Imorgon är det styrelsemöte därefter träning/try out. KOM! 20:00 på hälsans huuuus! BE THERE!

Verkar som att min älskling kommer hem nu på fredag/lördag och det känns super bra! Längtat efter honom så otroligt mycket. Måste bara säga att dina gulliga sms förgyller min dag, sweeetness!

Inga kommentarer: