lördag 8 november 2008

Lördag kväll..

Dagen har varit seg. Har inte gjort något speciellt. Fick äta jätte god middag och jag är fortfarande mätt. Nu ikväll har mamma färgat håret ytterligare en gång på mig. Det fick bli mörkare och mer åt det bruna hållet, dock med en liten röd nyans. Blev i alla fall nöjd och det är huvudsaken. Lär nog sova rätt tidigt med tanke på den brutala väckningen jag blev utsatt för imorse! Sömn skadar ju aldrig, snarare tvärtom:-)

Sen var det rätt roligt när mamma började jaga pappa runt köksbordet imorse. Ha,ha.. Mamma frågade ifall jag tyckte dem var tokiga? Hallå, tokiga? Vad är det för ord lixom. Men jag sa att dem var tokiga då hon säger "Ja, du ska ju veta vad vi gör när du inte är hemma" VAAA?! Sånt vill jag ju inte höra.. nog för att jag inte tror hon menade på det viset, men det kan ju lätt tolkas så. Ibland kan dem faktiskt underhålla mig. Men jag tror nog att jag är den största underhållaren i vår familj, tan tvekan.

Inga kommentarer: