måndag 24 november 2008

Gone and away

Sminkväskan var inte hos carro. Inte ens på anatolia. Fyfarao vad less! Så nu har jag fått köpa nytt och dyrt blev det. Jimpan kom och hämta upp mig så vi fick fara och köpa nytt. Följde med honom på storheden där han skulle köpa en spade, haha. Trodde inte jag skulle hinna till skolan men det gjorde jag trots allt. På varmköket fick vi göra någon gryta typ, ganska gott faktiskt! Ska alldeles strax bege mig ut i snöyran till bilen åtminstonde.

Pappa får skjutsa mig för jag tänker då inte gå igen! Tror inte jag stannar hela matchen utan gör det jag ska, förhoppningsvis får jag hålla flaggan för har inget sug att stå och sälja program hela tiden och sen lär väl småtjejerna tjata ihjäl sig på att få hålla den så jag lär väl inte få göra det! Är det något jag stör mig på så är det på dem! Bete er åtminstonde..... gaah!

Inga kommentarer: