torsdag 27 november 2008

Utmaning

Utmanad
Jag blev utmanad av Tove!

10 ÅR SEDAN: Var jag 8 år. Gick i tvåan och lekte mest jaga och andra lekar. Tror det var inne att spela kula. Så jag var en stor samlare på det.

5 ÅR SEDAN: Var jag 13 år. Hade börjat sjuan och det var nu man börja hänga på "norra" där all jaga och svammel skedde. Rolig tid faktiskt!

1 ÅR SEDAN: Gick jag i tvåan, hade varit tillsammans med jimmy i ett år.

IGÅR: Var jag först på skolan därefter blev det ett kort möte och träning.

5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
1. RESA!
2. Shoppa
3. Fixa behandling eller något som gjorde att mammas rygg blev bra igen!
4. Köpa en fin lägenhet.
5 . Spara

FAVORITFILMER:
1. Sex and the city
2. Dirty dancing
3. Grease
4. Bring it on-filmerna
5. Säger som tove, diverse disney filmer.

5 FAVORIT-TVPROGRAM:
1. One tree hill
2. Desperate housewives
3. 2 1/2 men
4. Idol
5. Parlamentet

5 FAVORITSAKER:
1. Datorn
2. Tv
3. Säng
4. Mobil
5. Garderoben

5 PERSONER JAG UTMANAR:
1. Jenny
2. Joss
3. Elin
4. Sanna
5. Madde

Inga kommentarer: