måndag 3 november 2008

Palt

Oh, jag och karin lyckade knåpa ihop riktigt goda paltar idag! Blev ju lite orolig där en stund när jag inte trodde vi skulle få smaka.. men se på fan att vi fick. Varsin tillochmed;)

Jag fick skjuts imorse av Linda så jag tackar så mycket! Dock resultera det i att jag fick gå hem, själv!! Men var ganska skönt ute så det gjorde inte så mycket. Prata lite med Jimmy i tele på vägen - är så glad att jag har dig, baby..

Ska väl göra lite mat nu och sedan bege mig mot träning som jag faktiskt ser framemot. Tror det kommer rulla på bra nu när musiken är färdig. Sen har jag även märkt hur efter jag är med alla oth avsnitt.. ligger typ 2 avsnitt efter och det är verkligen inte bra!! Imorgon ska vi på LTU-dagen för att typ få information och så där. Längtar mest till maten... hopppas det är gott...

Inga kommentarer: