söndag 16 november 2008

Söndag

Oh.. boring sunday. Blev inte många timmars sömn inatt pga vissa anledningar. Jimmy snarkade och tog täcket lite omvartannat. Ha,ha.. vi har bara tagit det lugnt idag. Extremt lugnt med andra ord! Vi har ätit middag och lite sånt och nyss for han hem. Ska bege mig mot min syster nu för att hämta dirty dancing filmen. Blev så jäkla sugen på att se den när jag hört "Time of your life-låten" ett antal ggr denna helg. Diva får följa med som sällskap i kylan..

Måste ta tag i att planera idrotten imorgon med.. ännu inte gjort! Imorgon är det dags för vi på örnen att pröva studentmössor. Typ flera månader senare än alla andra men bättre sent än aldrig. :-) Kan inte riktigt fatta att jag har ca halvår kvar i skolan.. känns så himla befriande men samtidigt skrämmande. För vad ska jag göra sen?

Inga kommentarer: