fredag 21 november 2008

I can't handle this anymore..

Har bara haft idrott idag, fia med knuff. Vårt lag kanske inte var så high på det och basket karriär är något jag absolut aldrig kommer att göra! Sen trodde vi att vi hade engelska, satt och vänta i 20 min och ingen lärare kom. Otrooligt skönt med tanke på att jag inte hade gjort mina läxor. Så gick på stan en snabbis och därefter kom j och plocka upp mig. For till honom och så. Känns som att jag haft väldigt mycket otur idag gällande allt i princip. Och det gör mig faktiskt ledsen..... äh, ikväll blir det party hos söt carro. Kommer förhoppningsvis bli jätte skoooooojjj :-) Eventuellt utgång ifall någoit nu är öppet för oss 18-åringar! Annars löser vi det på något annat vis. Jimmy får aggera chaffis åtminstonde åt mig!!! Vägrar att gå i kylan ;p

Nu fixxx,.,

Inga kommentarer: