tisdag 4 november 2008

The sims


Oj, vad jag maler på med inlägg.. men som jag sagt tidigare, jag skriver när jag har tråkigt. Vilket jag typ haft hela dagen. Känns som att en förkyldning håller på att drabba mig, hals ont och snuvig.. härligt, härligt... nej, men det gäller att jag tar det lugnt då och inte anstränger mig så mycket. Vilket jag iofs alltid gör!

Laddade ner The sims också så har försökt knåpa ihop en fin villa nu, för det är ju de som är roligast. Sen att börja spela själva spelet skiter jag blanka fan i ! Det enda jag blev irriterad på var att fusket för pengarna inte funkade för mig.. så något lyx fick det inte bli. Haha, vilka jävla problem jag har!

Tror inte jag ska vaka för att se vem som vinner presidentvalet. Det får jag ändå reda på imorgon, såklart. Känner att jag inte heller skulle orkat med det för trött är något jag verkligen är just nu. Hejjar på obama, inte helt överaskande. Han tycks ju vinna också så det är ju bra :)

Inga kommentarer: