fredag 5 december 2008

Idol

Okej, nu står det klart. Alice och Kevin till final! Tävlingen är sedan länge avgjord - enligt många. Man kan inte annat än att hålla med. Ikväll bevisa kevin att han inte har några brister. Vad är det egentligen människan inte kan? Vinnaren av Idol 2008 är Kevin Borg. Dock mina vänner så tycker jag att Alice också har visat att hon kan och att hon verkligen kan brilljera då det är rockigare låtar! Alice och Kevin har varit mina stora favoriter enda sedan tävlingen startades. Och se, som framdukat på ett silverfat, får jag se dem båda i finalen! Gissa vem som kommer sitta fastbänkad framför tvn nästa fredag?

Nåja, har umgåtts med jimmy hela dagen. En snabbis på stan efter skolan och sen hem till mig där vi tillbringat eftermiddagen/kvällen. Bara myst på i princip.. har vart helt ok trots vissa saker ;p
Nu ska vi väl fortsätta se på tv för att sedan sova vår skönhetssömn. Det behöver jag för imorgon är det julshow, är inte det minsta peppad. Men det ska väl nog gå bra .. förhoppningsvis.

Inga kommentarer: