måndag 15 december 2008

Måndag

Dagen har vart väldigt skön. Jimpan fick masa sig upp för att skjutsa mig så jag slapp gå! Men jag gjorde ju trots allt frukost åt honom så det gick nog vägen. Har fått veta lite lägesbetyg och det låter väldigt bra i mina öron.. så i slutändan kan nog allt bli riktigt bra.. :-) Jag valde att lämna tillaka kjol/klänningen idag för att få tillbaka lite pengar som jag har insett att jag behöver. Såg även att idol kevin, alice och snygg robin kommer till shopping den 29 december. Gissa vem som kommer stå längst fram och dreggla över robin? Eh jo jag. Och sara!

Ska om någon timme iväg på träning. En fågel viska i mitt öra att programmet börjar bli klart, väldigt bra!! Sen blir det hem för att plugga till svenskan imorgon och jag känner mig ganska så körd.

Inga kommentarer: