söndag 14 december 2008

Rolig kväll

Syrran fick muta mig med att vi skulle spela buzz & guitarhero för att jag skulle komma dit igår! Det blev som sagt pizza och jag behövde inte äta hemmagjord utan innan vi for dit beställde vi en vezuvio åt mig som vi tog med dit! Jävligt gott var det och jag regerade på gutiarhero som sagt. Mamma blev lite imponerad av mina skills!

Därefter for jag hem för att duscha & göra mig klar för vad jag trodde skulle vara en filmkväll med jenny och linda. Vi for och hyrde narnia 2 och senare hem till linda med diverse godsaker. Jenny, som tidigare under dagen fått teliakillens nr började smsa med honom och helt plötsligt skulle dem träffas! Så helt plötsligt får vi för oss att dra ut på krogen. Sagt & gjort. Vi drog med oss sara och verro i all hast.

Vi piffa upp oss lite samt gjorde vissa klädbyten för att först fara förbi en fest på örnäset. Därefter styrdes skeppet mot stan till anatolia där vi tillbringade resten av kvällen, där jenny bla fick träffa killen! Jävligt rolig grej det där, himla roligt fakiskt... Rolig och impulsiv kväll om inte annat! Halv tre låg jag i sängen för att sova min skönhetssömn!



Inga kommentarer: