onsdag 21 januari 2009

Allt bara snurrar

Kan jag inte bara bli friiiiiiiiiiiiiiiiiiiisk? Nu kan jag knappt kolla utan att hela världen snurrar flera varv. Jag trodde det skulle bli bättre efter en dusch... men.. jag vet inte. Det snurrar och tar ont så fort jag ser. Inteeeeeeeeeeeeeeee ok.

Kanske inte så bra att jag sitter här då. Nä, men just nu kan jag inget annat än att sitta ner. Min rygg värker om jag ligger ner och ifall jag står så snurrar hela världen. Så jag måste faktiskt sitta... å då passar jag på att sitta framför datorn.

Nu ska jag se oth.

Sunkmami, vart håller du huuuus?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är rädd att bli smittad *haha* Nä inte det, men jag har fullt upp nu när skolan börjat igen..i morgon går jag från 8-18 det kallar jag heldag, så tänk på det nästa gång du klagar på att du har lektion till 16,30....Sen klämde jag in ett litet stadsbesök igår o fyndade ett par skor *maria mkt nöjd* nu gäller det bara att hitta ett par jeans, men det lär ta tiiiiid
Krya på dig!
Kramar Sunkmamma

Anonym sa...

Ja, man började ju undra var du höll hus när mina inlägg varit kommentarslösa ett tag... Jaså? Du kan gärna få köpa ett par skor åt mig med så ska du nog se att jag blir frisk snabbare än väntat:)

Anonym sa...

visst visst......

Anonym sa...

hej ida
bli frisk
ja vil leka
från tilde

Anonym sa...

hej ida
bli frisk
ja vil leka
från tilde