torsdag 29 januari 2009

Torsdag

Blev mat från österns pärla igår! Sjukt gott! Traska vidare till min syster sen för att hämta en kofta och en väska som kom från h&m. Riktigt fint. Gick till mig sen för att spendera kvällen där med mys och tv-tittande.

Och ja.. idag då? Lite onödig dag för min del men ja, bättre än att vara hemma ärligt talat. På svenskan fick jag kolla på medan alla andra skrev prov. Ska dock göra det v7 men eftersom jag har varit sjuk så har jag omöjligt kunnat träna på det! Sen gick jag och joss på lite ärenden och har nu haft möte angående vårt projekt! Blir nog bra i slutändan.. allt faller sakta men säkert på plats och det är gode skönt.

Har precis käkat glass för er intresserade. Min efterlängtade chocklad glass till och med! Ska göra lite saker till skola nu och därefter vet jag inte riktigt vad som sker.

1 kommentar:

Anonym sa...

tycker att du ska ha en två delad klänning, de sitter mycket bättre än vad en hel klänning gör! Egentligen bör du åka till piteå o prova olika klänningar för att se vad som passar osv