söndag 4 januari 2009

Söndag??

Igår blev det att vara hos jimmy och spela wii. Jag vann över killarna i bowling vilket dem verkligen inte kunde ana! Sen i golf var jag ju inte heller så pjåkig i. Madde var dock jävligt grym på guitar hero måste jag säga! :) Blev som vanligt nattkäk på max och jag som lovat ett sundare liv... hur gick de med det egentligen? Halv ett var vi hos mig igen och började se på Aladdin. Nostalgi.

Idag är det söndag? Känns verkligen inte som det. Blir att se film ikväll med dem "gamla" brudarna.. längesen vi gjorde något allihopa. Känns verkligen jätte trist att man glidit ifrån varandra så pass mycket med tanke på hur mycket vi umgicks innan gymnasiet. Vi som hade så kul på den tiden och alla fina minnen! Nåja, det ska i alla fall bli väldigt trevligt.

Har lite beslutsångset gällande morgondagen. Utgång eller inte? Jag vet fan inte.... sen är det visst min tur att vara på hockeyn och då kommer den i vägen för allt ifall jag ska vara på den. Får se hur jag gör! Har ingen lust att köa i timmar i flera minusgrader heller... fast det kanske är värt det? Får se hur jag gör imorgon.

Inga kommentarer: