tisdag 13 januari 2009

Dreams..

Skolan tar kål på mig och det enda som besvärar mig i nuläget är ju såklart psykologin. Har endast kollat igenom och skrivit några rader och det har redan fått mig less. Känns ju väldigt bra det här!:P Känns som att jag göra allt annat än att skriva och jag försöker verkligen hitta något som är viktigare men tyvärr så går det inge vidare.

Juste, har tänkt på en sak.. är jag den enda som verkligen hatar att lyssna eller läsa andras drömmar? Finns inget värre än att få höra på en massa drömmar man ändå inte kan sätta sig in i. För en själv är det ju en självklarhet hur ens dröm har varit och hur det har sett ut. Men jag har sjukt svårt att sätta mig in i andras drömmar... för mig är det inte lika underbart, roligt, hemskt you name it, att få höra på. Jag älskar dock att drömma, lite underhållning i sömnen skadar aldrig, men jag brukar mest hålla dem för mig själv. Finns inge värre sömnpiller än att höra på andras drömmar!


Äh, psykologin går jävligt trögt märker jag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

ska jag berätta vad jag drömde inatt? *HAHA*

Anonym sa...

Nää tack jag tror jag klarar! Du pratar så mycket strunt redan nu så några av dina drömmar behöver du inte dela med dig utav ;-)

Anonym sa...

neeej iiidaa! du kan ju inte ta bort blogglistan, hur ska jag nu hitta till alla andras bloggar? ;(;(;(;(;( /mimmi

Ida N sa...

Jag har inte tagit bort den? :O Menar du alla min länkar?

Anonym sa...

NU! puh, den har varit borta hela dagen! Nu är den på plats igen!! /Mimmi