onsdag 14 januari 2009

Skor<3

Nähä, då blev det ingen träning idag. Inget ovanligt precis! Vet inte om jag orkar fortsätta om det ska hålla på så här, ingen som helst idé.

Jimpan for nyss. Har bara käkat lite mat och glott tv i princip. Finns inte så mycket att göra. Måste i alla fall göra klart psykologin. Jag måste, måste, MÅSTE!

Sitter och suktar efter mina nya drömskor. Har äntligen hittat dem jag vill ha, men självklart finns det inte i min storlek. Kryssa i alla fall i rutan om att få mail så fort dem fått in i strl 36.

Så varje gång jag loggar in väntar jag spänt på att ha fått ett mail. Men utan resultat.. änsålänge! Dem hade verkligen satt ner priset på dem skorna också. Men bara för att dem är hyffsat billiga nu kommer väl det stiga till ordinarie pris ifall dem får in i strl 36. Det är knepigt det där.

Inga kommentarer: