söndag 4 januari 2009

Det går bra nu

Känner mig otroligt trött trots att jag sover hur mycket som helst. Har i alla fall duschat och käkat och nu är det jobbigaste kvar. Sitter och kollar igenom gamla bilder och konstaterar att jag ser likadan ut fast enda skillnaden är givetvis hårfärgen.

Jag tycker alla ändras så mycket utom jag. Jag växer knappt något, varken på bredden eller höjden. Jag äter verkligen som en häst men det blir ingen skillnad. Jag går emot strömmen när jag säger att jag vill gå upp några kilo och mest av allt vill jag ha lite mer fett på benen eftersom dem är grymt smala nu. Vilket resulterar i noll jeans för min del. Det suger.

Just nu är jag galet nöjd med de få dagarna som varit under 2009! Bra dagar beståendes av mys och andra trevligheter med min bästa! Just nu har jag bara positiva tankar om 2009. Kommer hända en hel del. Som jag skrivit tidigare så är studenten det jag ser framemot mest av allt. Men sen kanske vi även ska få en till liten familjemedlem.

Dock ingen människa utan en till hundvalp! En svart liten dvärgscnauzer som kommer att heta Cleopatra men kallas för Cleo. Sen kanske även en resa eller två inträffar.. jag hoppas verkligen det. Jag behöver resa och vidga mina vyer. Jag behöver se världen! Tror allt att jag ska önska mig en utlandsresa i studentpresent eller åtminstonde bidrag till en. Vi får se hur det slutar.. :)

Inga kommentarer: