fredag 23 januari 2009

I love you, is that okey?

Hur mår du? Jag hade kunnat må bättre.
Haft en bra dag? Jag har haft en väldigt tråkig och enformig dag.
Vad gör du? Fördriver min tid genom att göra en lista!
Hur många syskon har du? Två äldre systrar
Vad väger du? 44 kg
Hur lång är du? 157 cm
Skostorlek? 36
Hur många gånger har du vart kär? Bara en som räknas.
Är du kär?
Ja!
Tycker du om någon? Ja
Vilka länder har du varit till? Oj........ Finland. Jag behöver vidga mina vyer lite...
Har du varit med i tidningen någon gång? Jo, det har jag.
Vilka sporter har du hållt på med? Ingenting direkt seriöst utom cheerdance som jag håller på med nu.
Vilka sporter håller du på med? Cheerdance
Är du aktiv? Nja, kan jag inte direkt påstå. Hade kunnat vara mycket mer aktiv i alla fall.
Vem fick du sms av sist? Jimmy
Vad har du ätit idag? Tacos
Vem ringde dig sist? Joss
Vem ringde du sist? Jimpan
Gillar du skolan? Nja, kan jag inte direkt påstå.
Vem litar du mest på? Mig själv.
Vem litar du minst på? Finns vissa!
Har någon svikit dig rejält någon gång? Jo, det kan man nog säga.
När var du full första gången? 16 år.
Vem umgicks du med senast? Mamma och Pappa.... jag är faktiskt sjuk ;-)
Äter du några mediciner? Nej
Favoritmat? Kyckling i kokkosmjölk<3
Favoritkläder/klädesplagg? Jeans, tunikor, klänningar osv.
Har du gjort något dumt mot någon? Nja, kanske jag har.
Hur tror du folk ser på dig? Det dem vill se.
Tror du folk tycker bra om dig? Det kan jag omöjligt svara på. Men man kan ju inte älska eller tycka om alla här i världen :-)
Vad ska du göra nu? Fortsätta ta det lugnt och försöka bli frisk.
Vem sa du senast att du hatade? Tänker jag inte nämna här!
Hur många älskar du? Alla mina nära och kära!
Vem var du hos senast? Oj.... har bara varit hemma den senaste veckan.. kommer ärligt talat inte ihåg!
Vem var hos dig senast? Jimmy
Är du trött? Jo, lite grann.

1 kommentar:

josefine sa...

oväntat att det var JAG som ringde dig sist! hahaha