lördag 10 januari 2009

Skoter tripp

Igår blev det lite nattliga äventyr. Hade grymt tråkigt hela kvällen så jag följde med sara vid tolvtiden till linda där vi prata, spela kort och drack saft till ca två. Sen var det bara hem och sova för att jag skulle upp tidigt idag.

Blev väckt vid tio men steg fan inte upp för det! Sov vidare ett tag tills jimmy kom & hämta mig. For till honom och sen kom även madde & tobbe. For ut med skotrarna och det var faktiskt roligt. Trots dem olyckor som skedde! Jag flög av skotern när han råka fara i ett hopp, hade verkligen ingen chans och flög 4-5 m. Fick fett ont i ryggen men annars är jag hel och kry. For och grilla korv och så. Sen skulle grabbarna fara utan oss för att vilda lite men de sluta ju också i katastrof. Styret på jimmys skoter gick av.... och där var vi, mitt ute i skogen. Men vi löste det ändå bra och tog oss till bredviken:)

Nu är jag nyduschad och ska käka middag... efterlängtat! Ikväll blir det mys med älskling, de behövs!

Inga kommentarer: