tisdag 13 januari 2009

Tisdag

Nu är lite saker bortgjorda i skolan. Fått veta ett betyg i lpl-kursen som numer är avslutad! Gjorde även bort redovisningen för min hemsida idag och det känns gudomligt skönt. Trots att jag inte gjorde världens bästa redovisning, men de får duga. Var också otroligt svårt att stiga upp imorse när jag är så van att ha sovmorgon. Kändes verkligen som att jag steg upp mitt i natten och det är inte okej!

Chips till mellanmål, satt riktigt fint. Ska käka lax till middag som pricken över i;et. Baajs.. psykologin måste påbörjas omgående... den ska ju trots allt in på torsdag och jag har inte börjat.... jag orkar inte! men jag måste. Imorgon är det onsdag vilket innebär att halva veckan redan är bortgjord. Känns lite freaky med tanke på hur fort de gåååår men ju fortare de går ju närmre studenten kommer jag!

pyskologi vare ja.....

hejs

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag oxå beställt den fiiiiiiina väskan:-D Tror att vi kommer att bli schnygga i sommar lr vad tror du?

Ida N sa...

Jaså, du har det? Jag tror att vi kommer bli snyggast såklart! Beställt något mer?

Anonym sa...

en massa till trollen- självklart;-) o så ett turkost linne , ett brunt lite längre linne och så lite trosor....tyvärr var det som jag mest av allt var sugen på slut..men så är det ibland.

Nu kommer stortrollet o skriver lite
tilde
uno
alice
mama
papa
ida
ella

Anonym sa...

Jahaja, de låter riktigt fint. Du får hälsa trollen så mycket... duktig tilde är som skriver, snart sitter hon säkert och bloggar som lill moster :-)