måndag 26 januari 2009

Måndag :)

Då var det ny vecka igen. Förhoppningsvis slipper jag ligga sjuk hela denna vecka. Jimmy kom hit igår. Fast han somnade typ på direkten så fick ligga och se på tv själv ändå. Hade dock väldigt lång sovmorgon idag så sov till tolv. Sen gick jag med jimpan en bit tills han skulle svänga av..
Hade som sagt bara en lektion idag, varmkök. Var rätt roligt faktiskt!

Har precis ätit & ska snart iväg på träning för första gången på flera månader känns det som. Ska inte vara med riktigt fullt ut eftersom det är viktigt att jag inte anstränger mig så mycket nu när jag nyss varit sjuk. Tydligen har en hel del nytt uppkommit i programmet så det ska bli spännande att se :)

Imorgon har jag inte sovmorgon och börjar redan kvart över åtta! Känns mindre roligt och jag är helt säker på att jag kommer komma försent till den lektionen. Tror aldrig jag har kommit i tid till den någon gång. Ha, ha..

Inga kommentarer: