fredag 9 januari 2009

Let's dance

Då var premiären över. Tror många i min ålder satt bänkade för att kolla in hur blondinbella skulle klara sig. Ingen direkt höjdarinsats men det är ju första gången så vad kan man vänta sig? Morgan, Magnus och Laila tyckte jag var väldigt bra! Nå ja.. blir att kolla film eller liknande resten av kvällen.

Sen har jag råkat uppdatera firefox så att det blev sämre. Väldigt mycket sämre. Jag vänjer mig men hatar nya uppdateringar, så grymt onödigt.

Juste, jag beställde lite av det jag visade upp igår. Väskan, koftan och den söta vita blusen klicka jag hem. Så nu är man 500 kr fattigare och jag kan erkänna att det sved något så kopiöst. Så jag bad mamma stoppa undan och gömma mina återståande 1000 kr på ett ställe där jag inte kan röra dem.

Men jag måste börja spara med tanke på allt som kommer ske i början av sommaren. Studenten, bal, eventuell resa.. ja, det är ju inte gratis. Sen är min mamma och pappa heller inte gjorda av pengar så lite av allt som kommer ske måste jag faktiskt betala själv. Känns jävligt bittert men kan ana att det känns bittert för dem med som måste stå för dem största kostnaderna :P

Fast jag och mamma har börjat spåna lite ideér angående balen. Hur vi ska komma lindrigt undan. För jag behöver ingen värsting klänning för flera tusen. Utan jag kan köra på något enkelt med en lite mer elegant frisyr eller sminkning. Nåja, är ju ett tag kvar men det är lika att starta i tid vilket jag inte är bra på.

Aja , nu blir det film och cola!!

Inga kommentarer: