onsdag 28 januari 2009

Hot n' cold

Idag befann jag mig faktiskt på skolan! Möttes av en stor kram i trappan också. Kände mig riktigt efterlängtad .. hehe ;)

Hade endast en lektion eftersom inger var sjuk. Så jag och joss fixade lite till vårat projekt och begav oss till polisstation för att fixa tillstånd. Sen mötte vi upp min mamma och vi gick och kika på lite mönster och tyger till min eventuella balklänning. Fick mig även ett par jeans leggings så nu är jag också en i mängden! Givetvis blev det ett stopp på max också.

Är hemma nu och ska bara ta det lugnt tills ikväll då jag ska möta upp Jimmy då vi ska ut och käka middag! Blir väldigt onyttigt för min del idag men det är jag faktiskt värd nu när jag äntligen har blivit frisk och fått min riktiga aptit tillbaka!

1 kommentar:

josefine sa...

haha du har varit extremt efterlängtad! haha :DDDD