torsdag 8 januari 2009

Torsdag

skolan har satt igång! dock med en liten mjukstart, åtminstonde för våran del. fick sluta väldigt mycket tidigare än tänkt och det tackar jag gud för. var otroligt svårt att somna igår dels för att jag inte var det minsta trött och för att jimmy bara var tvungen att se på tv till kl två inatt! nåja, jag tog mig upp och fick såklart stressa till skolan.

igår blev det en stadsvisit med jenny, linda & verro. finns så mycket man vill ha men jag är för snååååål. men en liten t-shirt fick följa med åtminstonde. sen fick linda skjutsa mig till hertsön där jag och jimpan mest spelade wii som vanligt. :)

måste ta tag i mitt rum eftersom det ser förjävligt ut. speciellt under sängen där man fått lite nya inneboenden also known as dammråttor. känns stört att det är en torsdag idag och imorgon fredag... känns väldigt fel för mig. fast jag ska ju inte klaga eftersom det snart är helg!

Inga kommentarer: