lördag 31 januari 2009

Lördag

Då var det plötsligt lördag! Höjdpunkten för denna vecka i alla fall. J fyllde år igår så var där en sväng på kvällen för att fira honom, grattis!

Sen for jag vidare till jenny där även linda var. Dock var dem ovanligt tysta när jag kom.... kanske berodde på att dem höll på att bleka tänderna! Fick kommunicera med hjälp av penna och papper.. haha! Började se på film men den var inte så bra så vi slog av den och började slinga jennys hår!

Mamma och pappa överaskade med mat från max till frukost/lunch?... det trodde jag inte! så nu är jag gode mätt kan jag då meddela. Ska väl iväg på nå ärenden om man nu får tag på jimmy vilket verkar vara omöjligt just nu. För ikväll är det förfest hos Linda och därefter ska vi till boden på äventyr! Jag börjar bli taggad :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha så kul i kväll:-D

// Sunkmamma