tisdag 6 januari 2009

Trettondagsafton

Kvällen igår var jätte roligt faktiskt. Vi började med att förfesta hos Tove. Enbart tjejer vilket jag faktiskt tycker är grymt mycket roligare. Åtminstonde igår! Vi dansade, filmade, tog en massa pose bilder, sjöng singstar och spelade givetvis ölspel.

Vid tio var vi tvugna att bege oss mot grace för att slippa kön. Kom in väldigt fort och där inne bjöds det på mycket dans och andra trevligheter! Jävligt många minderåriga om inte annat! Nå ja , hade skit roligt och vid två begav jag mig hemåt. Men givetvis blev det ett stopp på max för mig och jimpan som vi åt hos mig! Sitter nu och har laddat upp lite filmer och bilder.. blev en hel del..


Mer bilder kommer eventuellt sen.. ska lägga upp lite filmer i nästa inlägg. Håll utkik!

Inga kommentarer: