måndag 12 januari 2009

Måndag

Igår tog det ca 3-4 timmar för mig att städa mitt ca 20 kv stora rum. Det var smutsigt och dammigt utav dess like! Rensade bland kläderna och möblera om i garderoben med hjälp av mamma. Slängde tillochmed vissa kläder bara för att jag ska få plats med allt nytt! Sen kom jimmy mitt i allt för att sedan tillbringa natten här.

Har haft skola och så idag, inte så givande dag precis. Bad mamma köpa mig en chirre påse när hon är och handlar så jag överlever den kommande kvällen. Håller på att ladda ner senaste dhw avsnittet också. Har inte så mycket mer att skriva än att mitt rum är skinande rent nu!


...och juste.. maria måste få vara med på ett litet hörn;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

inte är det väl lövtunna lättsaltade *asg*

Ida N sa...

Klart det är lättsaltade! Det enda som går ner i min mage ;)