måndag 12 januari 2009

Cips och cola!

Nu har jag faktiskt varit lite duktig och gjort klart en sak till skolan som skulle in för mycket länge sedan. Bättre sent än aldrig? Dock tog jag en lite paus mitt i allt för att följa med pappa när han visade min ANDRA söta syster vägen till hennes nya jobb på bergnäset.

Vi mätte även vägen från skolan hem till oss eftersom jag envisats om att det är en väldigt lång bit att gå. Resultatet blev 1,6 km ca.. och om man är lika snabbtänkt som mig så blir det lite mer än 3 km vandring för min del i princip varje dag eftersom jag går till & från skolan! Nog för att jag trodde det skulle vara längre.. men jag rör mig åtminstone!

Chips hade mamma också köpt med sig och om ni känner mig väl kan ni veta vilken sort det blev... så nu ska jag mysa med cola och chips framför ett nytt desperate housewives avsnitt!

Inga kommentarer: