fredag 23 januari 2009

Fredag

Idag mår jag bättre! Har inge feber än så länge men mycket kan ju hända under dagen. Har dock otroligt ont i min rygg så jag kan varken stå, sitta eller ligga ner under en längre period. Har i alla fall sovit ett bra tag nu under dagen och jag såg att jag hade en del missade samtal så om en viss Josefine känner sig träffad får du gärna ringa upp igen :-)

Är jävligt trött på att bara vara hemma. Mina dagar har sett likadana ut i princip hela veckan och det har inte varit någon höjdare.

Ska i alla fall vara hemma ikväll och fortsätta ta det lugnt med lite gott framför Let's dance. Kanske får man sällskap av någon jag tycker väldigt mycket om .. =)


... och Maria, jag antar att det var du som ringde hem som en jävla galning tidigare idag? Visste inte ens att det gick att få fram så många signaler.. du ringde ju i en evighet. Men jag orkade verkligen inte svara.... sorry girl ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

varför inte det??? Jag som hade något viktigt o mkt roligt att säga.....

Ida N sa...

Men jag soooov å vad kan vara viktigare än de??? :)

Anonym sa...

mupp, vilken fråga jag är väl viktigare.....

josefine sa...

haha jag skrev ett inlägg till sig istället, mycket effektivt ;)