måndag 5 januari 2009

Whoa

Har beslutsångest..... som alltid.. vad ska man ha på sig är nog den största frågan? Jag har ju en idé... men åh. Måste hoppa in i duschen. Göra mig i ordning.. men jag orkar inteeeee!

Jag brukar verkligen inte störa mig på folk som stavar fel eller dylikt. Men ibland blir jag tokig. Ett ord behöver inte alltid stavas som det låter.... ett G ska det vara... ett GGGGGG!!! Tove fattar nog :) ha ha.


Juste... dagens ris måste nog ändå gå till mina föräldrar. Hur taskiga är dem inte när dem far och köper lunch från mc'donalds till bara dem medan jag och jimmy sitter och äter torr jävla mackor... det var lågt! grymt lågt. Nåja, mamma fick dåligt samvete och gav mig en hundring som jag icket ska använda till mat utan inträde tills ikväll.

äh.... fix&trix nu.

Vi ses i dimman..

Inga kommentarer: