söndag 25 januari 2009

Gamla minnen

Jag tror att min magsäck har krympt. För idag var det otroligt svårt att få ner maten.. och dem flesta vet att jag kan äta nonstop när det gäller hamburgare. Men inte idag. Blev så jävla mätt så jag kan nog leva på detta i flera dagar känns det som!

Jag och pappa kollade även på en massa kort. På vårat gamla hus. Vårat hem! Jag saknar det otroligt mycket. Man får så många minnen av att se dessa kort. Men nu är det som sagt bara minnen och inget mer. Känns lite hemskt på samma sätt som det känns bra! Men det var ju trots allt där jag växte upp.

Det känns ju heller inge roligt när man hade i princip en hel våning med egen toalett, ingång m.m i gamla huset som man var tvungen att flytta ifrån. Nu får man nöja sig med ett sketet litet 20 kv m rum.... Nog för att det är mycket fräschare här i nya huset och så. Men jag kommer ändå alltid se det gamla som mitt riktiga hem på något konstigt sätt. Som pappa sa, vi väntar fortfarande på att få flytta hem igen!

Nåväl. Blir skola för min del imorgon! Dock bara en lektion och det känns skönt att börja med det efter att varit hemma en vecka. Ikväll blir det åter igen lugna puckar med tv-tittande..

Inga kommentarer: