måndag 19 januari 2009

Ont i ryggen

Varmköket gick snabbt idag även fast vi fick jobba ensam. Gick förvånansvärt bra för min del vilket jag verkligen inte trodde. Har börjat få riktigt ont i ryggen och jag undrar om det är för träskorna vi har i köket. Vi står ju hela tiden plus att jag går hem sen är nog ingen vidare kombination för en otränad rygg som min. Känns då inge vidare bra i den idag. Så ska flörta lite med pappa om skjuts till träningen där jag får ta det någorlunda lugnt men ändå vara med så gott det går. Har precis fått hem dh avsnittet så ska mysa med chips & cola sen efter träningen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

chips o cola efter träningen??? Ska du inte försöka vara lite nyttigare??? ;-)

// Sunkmamma

Ida N sa...

Blev ingen träning för min del! Jag är sjuk och har feber och då får man unna sig lite chips och cola :)

Anonym sa...

Är man sjuk så är man;-) Krya på dig lillgumman
puss o kram